fredag 26 mars 2010

Fortsatt ont...

Trist att fortfarande ha ont. Har en smärta som strålar ut i ländryggen (från operationsområdet) och ner i benet. Hade det inte så före återbesöket hos dr B.
Känner en vemodig sorg att de som egentligen ska vara till hjälp för den som är sjuk har en sådan krass inställning.
Jag som började känna mig på G! Väntade ju på att läkarbesöket skulle vara första steget till att återvända - inte till att behöva backa flera steg...

Sjukresebokningen - vill ni veta vad jag tycker om era tjänster?
Tyvärr - så fula ord kommer inte på tangenterna - SUR är väl ett lindrigt ord!?

Ett råd till den som enligt rekommendationen ska åka på Pencybår:
har du beställt rätt och man kommer med fel transport - ÅK INTE MED -det är inte värt det du kan få uppleva efteråt!
RING beställningscentralen och STÅ PÅ DIG!
De får helt enkelt vända om och göra ENLIGT BESTÄLLNINGEN. Vem av våra "höjdare" inom till exempel Skånetrafiken tror ni accepterar att bli behandlad som en sjuk människa blir?
SVAR: INGEN AV DEM!
Merkostnader brukar ju komma av att man inte gör rätt från början!

JAG kan berätta att jag SKA VETA VEM SOM ÄR DEN ANSVARIGE(A) för ombokningen av min resa. Jag vet att sjukvården och Skånetrafiken i nästa vecka ska ha möte om att man inte sköter transporterna enligt överenskommelserna. Ska bli spännande att höra förklaringarna.

JAG ACCEPTERAR INTE DETTA - inte stillatigande. Jag hoppas min familj stöttar mig!
Det här kanske är något som ska gå vidare till vår kära kvällspress? De brukar kunna "gräva" fram när man "tyvärr inte kan finna den som är ansvarig för ändringen".

Till den som utreder - var så säker - jag hör av mig igen!

återigen starka pilleätande virrigaplantan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar