måndag 22 mars 2010

Blogg!?

Har under lång tid funderat på att börja blogga. Inte för att vara trendig - nej, mest för att min resa genom livet kanske kan vara till nytta eller förnöjelse för någon annan!
Därtill - ett stoooort trädgårdsintresse!!!
Trädgård har under många år varit min stora hobby. Växte under mina tio första år upp med en trädgårdsintresserad farfar som bodde i ena änden av huset. Det var nog där grunden lades. Min far hade också ett intresse, men han hann aldrig praktisera eftersom lantbruket med djuren tog hans verksamma liv och tid innan sjukdomen slog till. Min far dog tyvärr alldeles för tidigt 62 år gammal 1987. Jag kommer som "fars tös" alltid att sakna honom.

Har haft stor glädje av att kunna titta på andras bloggar under en lång tid.
TACK - fast ni kanske inte alltid vet att jag njutit!

Kanske är det dags att jag också bidrar nu och samtidigt håller igång de färdigheter jag faktiskt har!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar