tisdag 7 december 2010

Hur bygger man bastu till småfåglarna!

För här kan väl ingen vilja bada just nu?



Men visst är det vackert!


Jag hade tur och lyckades ta en liten sväng för att fånga allt det vackra UTAN att falla omkull! Går ju lite dåligt, men stödd på snöskyffeln så gick det!

Måste erkänna att jag är väldigt rädd för att trilla omkull i halkan. Vågar inte tänka på vad som händer i ryggen...

Vacker vy ut över ängarna...


Märkligt nog hade ingen hunnit ut och gjort spår!

Njuter av det vita rena som döljer en massa! Matar fåglarna och studerar dem!

2 kommentarer:

  1. Vintrigt å fint :)

    Missa inte

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    Välkommen att vara med :)
    Håkan

    SvaraRadera
  2. Hejsan du, tack för din söta kommentar inne hos mig.
    Roligt att du hittade mig, vårt bor du då?
    Jag håller med dig om att man ska ha respekt för de vintriga stigar och vägar, det är lätt hänt och vipps då ligger man där och sprallar med benen i luften.
    Du får jätte gärna komma förbi här och titta på vad jag har till salu.
    Du kan kanske först göra en liten önskelapp där hemma för jag har här hemma bara lagret så inget är fint uppställd, med en liten lapp blir det då lättare att komma ihåg var du var intresserat av.
    Hör av dig igen när du skulle vilja komma.
    Ha det gott.
    Kram Gerda

    SvaraRadera