tisdag 24 augusti 2010

Jag vann!!!






Jag vann två biljetter!!!






Ska med glädje åka till Sofieros trädgårdsfest!

Jag hör till den kategorin som inte brukar vinna, men nu var det min tur!

Känns verkligen roligt efter allt motigt som varit på senare tid! Kanske är det min turperiod nu!

I alla fall - se upp - för andra gången kommer Thony Soprano (min rollator) och jag att "göra Sofiero" - och det ordentligt!!! Vi intog parken på premiär 2008 - då hade jag inte parkeringstillstånd för handikappad, men förstående p-vakter lät oss parkera nära så att jag kunde lägga energin i parken och inte mellan parkering och entré. Förra våren fick jag "ge med mig" att mina krafter inte alltid är på topp och att jag ska lära mig hushålla med energin (inte helt lätt med MS och envishet) så min doktor fick mig att inse fakta och skicka in ansökan om parkeringstillstånd hos kommunen efter det. Det var ju "bara" ett år sedan doktorn började tycka att det behövdes...

Ryggen är efter operationen mycket bättre, men tyvärr försvann inte min MS "med kniven". Min gångsträcka är inte jättelång, men jag tränar på...

Vill ni ha motion - jag kan lägga ett rött snöre där jag går. Följ det i alla svängar och kringelikrokar och du ska få se vilken oplanerad route jag kan ha! (så är det nu när jag har svårt att planera, har blivit väldigt impulsiv :) )

Roligt ska det bli!

Vila och ha ont - tar vi "en annan dag"! Laddar på torsdag!

Gästhanduk att torka pannan - och sen - FULL FART, SE UPP!!!

kram från en glad planta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar